Audyt SEO

Audyt SEO dla Twojego Serwisu Poprawne SEO jest ważne zarówno dla pozycjonowania organicznego(darmowy) jak i nieorganicznego (Reklamy).  Zawsze przed przystąpieniem do tworzenia reklam weryfikujemy czy strona internetowa wyposażona jest między innymi: w odpowiednie teksty, frazy kluczowe oraz czy jest

Pozycjonowanie w Google Maps

Mapy Google Użytkownicy internetu codziennie przeszukują Mapy Google. Nasuwa się pytanie czy Twoja firma pojawia się w tych wynikach wyszukiwania? Jeśli tak, to czy znajduje się na pierwszych pozycjach? Według badania przeprowadzonego przez Google, 4 na 5 internautów używa

Pozycjonowanie stron usługowych

Każdy zdobyty kontakt do potencjalnego klienta może przyczynić się do rozwoju Twojej firmy. Reklama lead ads znajdzie zastosowanie w każdej branży, w której potrzebujesz uzyskać dowolne kontakty sprzedażowe czy subskrybentów newslettera. Mogą z niej skorzystać wszystkie typy biznesów, zarówno

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepu - techniczne SEO Jeśli witryna nie posiada wystarczającej liczby słów kluczowych będzie niestety tylko i wyłącznie widoczna dla jego właściciela. Odpowiednie słowa kluczowe wpisane w treści z odpowiednimi znacznikami pozwalają wyszukiwarkom odnaleźć nasz sklep i pokazać jego

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych czyli pozycjonowanie  stron Google Pozycjonowanie stron internetowych w Semidea dzielimy na dwa rodzaje. Pierwszym z nich jest wprowadzenie technicznego SEO oraz weryfikacja i ewentualna optymalizacja strony internetowej. Drugim rodzajem są działania długofalowe takie jak dodawanie dodatkowych