pozycjonowanie-semidea

Analityka internetowa

Analityka Internetowa, wykorzystaj każdą informację

Każdy posiadacz strony lub sklepu internetowego, powinien zbierać informacje na temat użytkowników czy klientów odwiedzających dany serwis. Najczęściej wybieraną usługą do zbierania danych jest Google Analitcs.  W podstawowej wersji GA zbiera ogólne dane na temat odwiedzających, dzięki którym między innymi jesteśmy w stanie stwierdzić ilu ludzi odwiedziło naszą stronę, ile czasu spędzili na stronie lub z jakiej reklamy użytkownik został przekierowany na stronę docelową.

Wdrożenie Google Analitcs uszyte  na miarę

W zależności od tego czy posiadasz sklep, stronę usługową czy portal tematyczny, powinieneś ustalić cele i zdarzenia, które pomogą Ci w analizie, raportach lub optymalizacji reklam. Dla sklepów internetowych najważniejsze są konwersje sprzedaży. Strony usługowe powinny generować jak najwięcej kontaktów. Blogi i portale z kolei powinny zapewnić jak największy ruch na stronie.

Powyższe cele są etapami końcowymi, jednak aby je uzyskać można liczyć na szczęście lub analizować użytkowników którzy dokonują zakupu lub wykonują jakieś konkretne akcje na stronie.

Naszym zadaniem jest wytypować konkretną grupę klientów, przeanalizować Ich zachowania i przełożyć to na konkretne i realne wyniki.