Optymalizacja konwersji e-commerce to nic innego jak zwiększenie współczynnika konwersji. W celu zrozumienia zacznijmy od podstaw i odpowiedzmy na pytanie:
Współczynnik konwersji określa ilość użytkowników dokonujących zakupu w stosunku do osób odwiedzających Twój sklep internetowy. Np: współczynnik konwersji równy 1% oznacza ze na 100 uzytkownikow, zakupu dokonał jeden użytkownik.
Odpowiedź jest prosta: jak najwyższy 🙂
Aby zwiększyć współczynnik konwersji należy zrealizować szereg działań zarówno technicznych jak i czysto marketingowych. W skład działań, które wykonujemy dla swoich klientów jest:
Po wdrożeniu poprawek testujemy nasze rozwiązania dopóki nie uzyskamy satysfakcjonującego efektu.
Współczynnik konwersji google ads jest indywidualny dla każdej kampanii sprzedazowej. Optymalizując konwersje w google ads skupiamy się na jeszcze większej ilości czynników między innymi : udziału kosztów %COS, wartości konwersji, kosztach oraz ilości konwersji. Więcej o naszych usługach zwiększających sprzedaż e-commerce dowiesz się tutaj >>
W pełni obsługujemy poniższe systemy sprzedaży:
Optymalizacja konwersji dla stron usługowych
Oprócz sklepów internetowych zajmujemy się również optymalizacją konwersji na usługi np. Naprawy baz danych, układanie kostki brukowej, wypożyczalnie sprzętu itp.
Wprowadzamy zmiany na stronie mające na celu pomoc w zbieraniu danych, które będą wykorzystywane w reklamach lub innych celach marketingowych.
Jeśli Twój sklep lub strona potrzebuje pomocy, to skontaktuj się z nami.