pozycjonowanie-semidea

Optymalizacja Konwersji E-commerce

Optymalizacja konwersji e-commerce

Optymalizacja konwersji e-commerce to nic innego jak zwiększenie współczynnika konwersji. W celu zrozumienia zacznijmy od podstaw i odpowiedzmy na pytanie:

Co to jest współczynnik konwersji?

Współczynnik konwersji określa ilość użytkowników dokonujących zakupu w stosunku do osób odwiedzających Twój sklep internetowy. Np: współczynnik konwersji równy 1% oznacza ze na 100 uzytkownikow, zakupu dokonał jeden użytkownik.

Zatem jaki powinien być współczynnik konwersji?

Odpowiedź jest prosta: jak najwyższy 🙂

Co zrobić aby zwiększyć współczynnik konwersji?

Aby zwiększyć współczynnik konwersji należy zrealizować szereg działań zarówno technicznych jak i czysto marketingowych. W skład działań, które wykonujemy dla swoich klientów jest:

  • ‌audyt sklepu
  • ‌analiza ścieżki zakupowej
  • ‌analiza konkurencji
  • ‌analiza i optymalizacja skryptów i integracji google, facebook meta, Microsoft
  • ‌weryfikacja kont reklamowych google ads, facebook ads, Microsoft ads,
  • ‌optymalizacja szybkości sklepu
  • ‌analiza UX

Po wdrożeniu poprawek testujemy nasze rozwiązania dopóki nie uzyskamy satysfakcjonującego efektu.

Zwiększenie współczynnika konwersji w Google Ads

Współczynnik konwersji google ads jest indywidualny dla każdej kampanii sprzedazowej. Optymalizując konwersje w google ads skupiamy się na jeszcze większej ilości czynników między innymi : udziału kosztów %COS, wartości konwersji, kosztach oraz ilości konwersji. Więcej o naszych usługach zwiększających sprzedaż e-commerce dowiesz się tutaj >>

W pełni obsługujemy poniższe systemy sprzedaży:

  • ‌woocommerce
  • ‌Presta shop
  • ‌shoper
  • ‌idosell
  • ‌skyshop

Optymalizacja konwersji dla stron usługowych

Oprócz sklepów internetowych zajmujemy się również optymalizacją konwersji na usługi np. Naprawy baz danych, układanie kostki brukowej, wypożyczalnie sprzętu itp.

Wprowadzamy zmiany na stronie mające na celu pomoc w zbieraniu danych, które będą wykorzystywane w reklamach lub innych celach marketingowych.

Jeśli Twój sklep lub strona potrzebuje pomocy, to skontaktuj się z nami.

Dlaczego Semidea?

  • ‌indywidualne podejście
  • ‌krótkoterminowe umowy
  • ‌doświadczenie w sprzedaży
  • ‌oficjalny partner: google ads, allegro, facebook, edrone,
  • ‌doświadczeni programiści
  • ‌elastyczne podejscie
  • ‌nastawienie na wynik